tisdag 11 oktober 2011

Rådjursjakt med kameran!

Va iväg till sjön en sväng i förmiddags. Inte för att fiska utan för att byta beten med Elvis, dricka kaffe, snacka lite skit och njuta av det underbara vädret en stund!
Åkte hemåt och då fick jag syn på några rådjur som jag var tvungen att fotografera då jag hade kameran med mig. Var dock lite för långt avstånd så jag parkerade en bit bort och smög mig ner genom skogen så långt jag kunde. Kom ganska nära de fyra djuren och kunde fotografera dem utan att jag märktes där jag låg på mage i skogskanten. Låg där i 10 minuter innan de stack iväg då det kom några gående ner till sin båt tyvärr. Hade gärna legat där i flera timmar och kollat på dem, underbart fina djur!

Klicka på bilderna för större & bättre bild!

/ Gustaf





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar