torsdag 14 februari 2013

Glad "Alla Gäddors Dag" !

Utan fruntimmer blir det inget firande av "Alla Hjärtans Dag".
I stället firar jag "Alla Gäddors Dag". En dag jag tänker tillbaka på alla underbara gäddmadamer man har fått krama och pussa på avkrokningsmattan.

En obeskrivlig kärlek uppstår vid dessa tillfällen, i alla fall från min sida. En del har varit lite bråkiga, andra så snälla att man blivit tårögd. En del har varit smala, en del kraftiga, en del med vackert utseende, en del inte fullt så vackra. Men oavsett beteende och utseende har jag älskat dem alla och varje individ har sin plats i mitt hjärta. Kärleken till dessa madamer kommer aldrig svalna, trots att de nu alla lever sitt eget liv igen, efter att de har fått simma tillbaka till sitt rätta element.
Laxar, gösar, abborrar och lakar - visst ni är fina och jag respekterar er också.
Men gädda, det är 100% kärlek det!

/ Gustaf
Bara ett litet urval av älsklingar:









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar