Ja så slutade förmiddagens jerkpass mellan mig o gubben. Men inte fan va dä jag som fick 9 gäddor iallafall. Gubben hittade dagens bete o utklassade mig totalt, tro dä eller ej ;) Tar ikapp imöra istället!
Skitfiske på er!
Vi som gillar Trolling: "Hej! Någon som har ett..."
6 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar