torsdag 31 maj 2012

Senaste fiskepassen!


Summering från de två senaste fiskepassen:

* Farsan va ute på vertikalfiske i söndags. Trögt fiske men två landade gösar, tre tappade (varav en större) och några gäddor iallafall. Brandt va ute samtidigt och det var trögt för honom också.

* Jag har varit lite risig i några dagar så jag har tagit det lugnt men igår var jag tvungen att komma ut i luften trots att jag inte mådde bra. Körde spinnerbait efter gädda i kvällningen. Mycket vackert ute, en lagom vind på sjön, en fin solnedgång och en nyfiken bäver som lät sig fotograferas. Allt som behövs för att man ska må bättre! Fisket var inget att skryta med. En 6 kgs landades bara, men som sagt en fin kväll på sjön!


 ___________________________________

Min älskade gamla gymnasieskola har nu startat blogg. Följ skolans verksamhet här!

/ Gustaf


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar