fredag 29 oktober 2010

Höstlov

Gick på höstlov idag. Hoppas bara på att vindarna är bra hela veckan så att man kan fiska så mycket som möjligt.

Fick reda på i onsdags att dä va rea i butiken i Kristinehamn så jag o farsan stack iväg när jag kom hem från skolan. Blev lite tillbehör som fjäderringar o småplock o en Bomber 14A för min del. Farsan köpte lite roligare grejer o dessutom för ett jävligt bra pris. Blev ett vertikalset för honom, innehållande : 6 fot Berkley Selection Series spö, designat av Anders Forsberg + Abu Pro Max rulle + 0,10 mm flätlina. Normalpris i butiken va 2000 spänn men dä va 50 % så han fick alltihop för 995 kr :) Riktigt fint klipp! Skitsnyggt spö!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du kommer bli grymt nöja med spöt !
    Jag har ett likadant när jag vertikal fiskar gös . Super nöjd !!!

    MVH Stabbe

    SvaraRadera
  2. Hej Jörgen! Hoppas du har rätt angående spöet! Det verkar va en jäkla känsla i det iallafall. Ska försöka komma ut och testa det en gång snarast möjligt.
    MVH Mikael

    SvaraRadera